13.4.14

Uncle Acid and the Deadbeats, This is Nowhere, 11.04.2014, An Club, Αθήνα

Κοντεύουν τρία χρόνια από τότε που παρέλαβα στο ταχυδρομείο μου το αυτοχρηματοδοτούμενο cd-r μιας μυστηριώδους και άγνωστης μπάντας από την Αγγλία που με είχε εντυπωσιάσει. 32 χιλιάδες (επανα)κυκλοφορίες και περιοδείες σε όλο τον πλανήτη μετά, οι Uncle Acid and the Deadbeats, έχοντας επιστρέψει από μια περιοδεία στο διόλου ευκαταφρόνητο support slot τoυ reunion tour των Black Sabbath και έχοντας καπαρώσει θέσεις σε όλα τα μεγάλα rock festival του πλανήτη, βρίσκονταν στο An club.

This is Nowhere που άνοιξαν το event ακούγονται πολύ, κυρίως στα underground στέκια του βορρά, αλλά για μένα αυτή ήταν η πρώτη επαφή μαζί τους. Ικανοποιητικότατο μείγμα ψυχεδέλειας με λίγο stoner και αρκετή διάθεση για δημιουργία θορύβου, και ένας εντυπωσιακός drummer. Ωραίοι.
Οι Uncle Acid and the Deadbeats μου άφησαν ανάμικτες εντυπώσεις.
Υποδειγματικός ήχος και σωστό rock n' roll στήσιμο στη σκηνή, το σετ τους περιλάμβανε σχεδόν όλα τα hits τους (εκτός από το αγαπημένο μου 'Ritual Knife") και έδωσε χώρο ακόμα και στο εξαφανισμένο πρώτο άλμπουμ τους του 2010, αλλά η συνολική διάρκεια μετά βίας ξεπέρασε τη μία ώρα, η δε εκτέλεση του "13 Candles" ήταν πραγματικά απογοητευτικά ευνουχισμένη. Από το όλο σύνολο μου έλειψε η κάβλα της μπάντας που κάνει το breakthrough, δεν ξέρω αν φταίει η ισοπέδωση των Windhand δύο μέρες πριν, αλλά οι συμπαθείς βρετανοί μου φάνηκαν κάπου διεκπεραιωτικοί, σαν κάπου να έλειπε η φλόγα. Σίγουρα ήταν μια ωραία βραδιά (γεμάτο φυσικά το Αν), αλλά από ένα τόσο hot όνομα, περίμενα περισσότερα.

video credit: vampfairy8

Δεν υπάρχουν σχόλια:

LinkWithin