12.12.11

Baptists - Baptists EP (2011)

Έχω πολλάκις εκφράσει το θαυμασμό μου για τους Καναδούς θεούς Cursed και πως ψάχνω τις μπάντες που τους ακολουθούν. Για την ακρίβεια μάλλον πρέπει να είμαι σε κάποιου είδους κατώφλι το οποίο μόλις περάσω θα σιχτιρίζω τον "κατακλυσμό από Cursed κλώνους" και άλλα τέτοια φαιδρά, πάντως αυτή η στιγμή δεν έχει έρθει ακόμα οπότε μπορώ να απολαύσω με την ησυχία μου αυτό το ντεμπούτο 7" των -επίσης Καναδών- Baptists, τους οποίους έσπευσαν να τσιμπήσουν τα λαγωνικά της Southern Lord.
Εδώ τα πάντα βρωμάνε Cursed όπως καταλάβατε, από το σκατόψυχο artwork και το όνομα της μπάντας (που μου'φερε κατ'ευθείαν στο νου το "Head of the Baptist"), τα φωνητικά, τους ρυθμούς, τα riffs, τη σαπίλα, τον ήχο, όλα παραπέμπουν στους Μεγάλους, με μια πινελιά από Converge στις κιθάρες. Τα τέσσερα κομμάτια του ΕΡ είναι καταπληκτικά όμως, και αγγίζουν την ένταση και τη μαυρίλα των μεντόρων τους. Άκρως ελπιδοφόρο ντεμπούτο ΕΡ, συγκρατάω το όνομα και μπαίνει δίπλα στους Trap Them, All Pigs Must Die, Ruined Families κλπ.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

LinkWithin