15.5.12

Asphyx, 12.5.2012, AN Club, Αθήνα

To συγκεκριμένο live το είχα εκτός προγράμματος, κάτι ότι είχα ξαναδεί τους Asphyx, κάτι ότι ποτέ δεν ήταν και το αγαπημένο μου death metal συγκρότημα, ε δεν ήμουν και πολύ ζεστός. Το γεγονός ότι ξέχασα πως το συγκεκριμένο Σ/Κ είχε πανηγύρι στο Γαλάτσι (και ως εκ τούτου έφαγα ένα γεμάτο εικοσιπεντάλεπτο μόνο στη Βεϊκου), είχε ως αποτέλεσμα όταν τελικά πήρα την απόφαση να κατέβω, να χάσω τα δύο εγχώρια support, τους Malediction και Necrovorous δηλαδή. Για τους τελευταίους ακούστηκαν θετικότατα σχόλια πάντως.


Οι ολλανδοί εμφανίστηκαν μπροστά σε ένα μισογεμάτο club, μοίρασαν το set ομοιόμορφα ανάμεσα σε κλασικά κομμάτια του παρελθόντος ("MS Bismark"), νεότερο υλικό που έτυχε θερμής υποδοχής (ειδικά το "Death... the Brutal Way"), ενώ στο encore έφτασαν μέχρι και τις demo μέρες τους για το "Abomination Echoes".
Ειδική μνεία στην επιβλητική παρουσία του Martin Van Drunnen, ο τύπος είναι μέσα στους πέντε καλύτερους death metal frontmen που έχω δει παρά τα ασπρισμένα του μαλλιά. Συνολικά μια δυνατή death metal εμφάνιση, απλά εμένα την προηγούμενη φορά μου είχαν αρέσει περισσότερο.


Video Credit:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

LinkWithin