1.12.12

Διάλυση (;) των Amebix.

Ένας μικρός χαμούλης έχει γίνει τις τελευταίες δυο μέρες σχετικά με το αν οι crust θρύλοι Amebix διαλύονται για δεύτερη φορά. Αφορμή μια ανάρτηση της σελίδας Catharsis PR όπου μετέφερε τη δήλωση του τραγουδιστή/μπασίστα Rob "The Baron" Miller:

"Μετά λύπης μου, οι AMEBIX έχουν φτάσει σε ένα σημείο όπου πλέον δε μπορούμε να συνεχίσουμε σαν μπάντα. Τα τελευταία πέντε χρόνια αφοσιωθήκαμε στη διαδικασία του να αναγεννήσουμε αυτή τη μπάντα από τις στάχτες της και είμαστε πολύ περήφανοι για όσα καταφέραμε, τόσο στις live εμφανίσεις, όσο και στο άλμπουμ που προέκυψε σε αυτό το υπέροχο χρονικό διάστημα. Το 'Sonic Mass' είναι ένας άξιος διάδοχος του παλιότερου υλικού μας, δίνοντας ξεκάθαρη μορφή σε πολλά από τα αρχικά μας ερεθίσματα και ιδέες, ήταν μια τεράστια καλλιτεχνική επιτυχία για μας.
Η ελπίδα ήταν να μπορέσουμε να περιοδεύσουμε για το δίσκο και να φέρουμε τη μουσική μας σε μεγάλο ακροατήριο, αλλά υπάρχουν παράγοντες μέσα στη δυναμική της μπάντας που δεν το καθιστούν αυτό εφικτό στο προσεχές μέλλον. Προσωπικά νιώθω τεράστια απογοήτευση γι αυτό, και αυτό ήταν που με οδήγησε στη δύσκολη αυτή απόφαση. Οι AMEBIX ήταν και είναι το δημιούργημα και το πνευματικό παιδί, τόσο εμένα, όσο και του αδερφού μου Stig. Με έναν από τους δύο απών, δεν υπάρχουν πια AMEBIX.
Παρόλα αυτά, θέλω να συνεχίσουμε να προχωράμε μπροστά. Εγώ και ο Roy (Roy Mayorga, drummer, μηχανικός ήχου και παραγωγός των Stone Sour/Amebix) δουλεύουμε μαζί σε νέο υλικό, με την προοπτική μιας νέας ενσάρκωσης της παρακαταθήκης των Amebix, υπό νέο όνομα. Ελπίζουμε να είμαστε σε θέση για περαιτερω ανακοινώσεις τον επόμενο χρόνο μέσω του www.amebix.net."
Η απάντηση ήρθε μέσω της επίσημης facebook σελίδας των Amebix, την οποία διαχειρίζεται ο Stig, η οποία αναφέρει σε ανακοίνωση:
AMEBIX OFFICIAL STATEMENT - STIG C MILLER 
Πρώτα απ'όλα, τα τελευταία χρόνια ήταν μια δύσκολη περίοδος για μένα - μεγάλες αλλαγές και προβλήματα υγείας που αντιμετωπίζω σε καθημερινή βάση... Εγώ προσωπικά, για τα τελευταία 3 χρόνια, ακόμα αγαπώ (μάλλον βλακωδώς) τους Amebix και ό,τι κάνουμε. Δεν υπάρχει πρόθεση από μεριάς μου να διαλύσω τη μπάντα (και μετά από συνομιλία μου με τον Roy, ούτε από τη δική του μεριά). Βλέπω τους Amebix ως κάτι μεγαλύτερο από όλους μας, μια ιδέα που όλοι υπηρετούμε, μια συνεργασία, (αλλά) τα πράγματα δείχνουν να έχουν απομακρυνθεί από αυτό τα τελευταία χρόνια. Όπως είπα στον αδερφό μου, πρέπει να μιλήσουμε πρόσωπο με πρόσωπο σχετικά με αυτό. Μέχρι τότε δεν το διαλύω. Συγχωρέστε τις τρέλες μας.
"NO GODS NO MASTERS!"
STIG



Δεν υπάρχουν σχόλια:

LinkWithin