5.5.11

Agoraphobic Nosebleed / Despise You - And On And On. . . (2011)

Δεν έχω ιδέα τι έχουν κάνει οι Agoraphobic Nosebleed μετά το έπος "Agorapocalypse" του 2009, σε φάσεις άκουσα τα (καλούτσικα) splits με Endless Blockade και Crom, αλλά ως εκεί. Σε αυτό το νέο split ακούγονται παντοδύναμοι. Ξεχνάμε τις καμενίλες εποχής "Altered States of America" οι ANb γράφουν πια κανονικότατα κομμάτια (κομματάρες βασικά) και είναι -μάλλον- η κορυφαία grindcore μπάντα των καιρών μας. Το ταλέντο τους πάντα ήταν στο riffing, και εδώ μιλάμε ότι όλα (μα όλα!) τα riffs είναι τουλάχιστον μνημειώδη, φανερώνουν και τις thrash καταβολές τους. Όταν μάλιστα κατεβάζουν τις ταχύτητες, κάνουν πλάκα στη μισή sludge σκηνή (δεν είναι άσχετοι με το χώρο, πέρα από την προϋπηρεσία της Kat Katz στους Salome, o Jay Randal ήταν μέλος των Isis τον καιρό του "Red Sea", καθώς και των House of Low Culture και Old Man Gloom).
Όσο αφορά τους Despise You, η σχέση μου με το powerviolence ως ιδίωμα είναι μηδενική (ζήτημα να έχω υπ'όψη πέντε μπάντες), αλλά μου άρεσαν πολύ. Πολύ δυνατά riffs και τύμπανα, grind ξεσπάσματα, διπλά φωνητικά, ευχάριστη έκπληξη η διασκευή στο "I don't care about you" των Fear. Συνολικά μου έφεραν στο νου τους Total Fucking Destruction, αλλά παίζει και να'μαι τελείως λάθος.
Μάλλον κυκλοφορία της χρονιάς για το χώρο μαζί με το Gridlink για φέτος.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

LinkWithin